Välkommen till Amanda Jenssen.com
Välkommen till Amanda Jenssens största fansajt - av fans, för fans. Registrera dig på vårt Community och börja chatta med andra Amanda-fans redan idag!

Har du frågor eller vill skicka in nyhetstips, maila till: support@amandajenssen.com.

Vi ses i forumet! =)
Logga in

Inget konto? »

Diskussionsforum

I'll ruin...
 
Foruminnehåll / Life in general
Gå till sida: [« Föregående] 1, 2
Skriv svar | Skapa ny tråd
Författare
Skrivet den 2006-07-09 19:44:56
kasiebasard
Maybe someone should close this:|
Författare
Skrivet den 2006-07-09 22:45:02
BibFortuna
or maybe people should stop making idiotic posts if they don't know what situation the person who started the topic is in(?)
Författare
Skrivet den 2006-07-10 18:58:06
Beachie.
I`ve read through most of his topics so I happen to know as much as needed about his situation. I don´t really see what`s the point of all this ranting that he has done over a long period of time - So that everyone can say how sorry they are? How sympathetic we all are?

And just out of curiosity, what are idiotic posts? Everyone has just given him some advice and just because you don´t like it, doesn´t mean that the post is pointless and stupid.
Författare
Skrivet den 2006-07-10 22:08:55
Beautiful-Lies
Ninanajna skrev:
xpress2myheart skrev:
thats dirtyyy...to talk bout christians...not everyone of them are like that...you need to grow up...you got in a fight with your family so you talk shit bout them...thats wrong...you need to seriously act ur age and not ur shoe size...thats all igotta say...


ok for starters do you know what the hell is going on? noooo so why dont you get your facts right before you start blabbing like a little bitch...


kasie - why should I be thankful? do you eve know whats going on? no you dont... why should be grateful for a father that put me in hospital? dont think so... so you know what? fuck all christians thats all I got to say... thank my parents for turning against all of them...



dude dont freakin call me a bitch...u dont know shit bout me...i got a tuff life too arite and i aent sayin i wanna ruin ma bro or ma dads life even tho they totally fucked me over...so u get ya facts straight and dont call em a bitch
Författare
Skrivet den 2006-07-11 15:28:40
ACCOUNTCLOSED
Beachie. skrev:
I`ve read through most of his topics so I happen to know as much as needed about his situation. I don´t really see what`s the point of all this ranting that he has done over a long period of time - So that everyone can say how sorry they are? How sympathetic we all are?

And just out of curiosity, what are idiotic posts? Everyone has just given him some advice and just because you don´t like it, doesn´t mean that the post is pointless and stupid.


am I asking for your sympathy? ummmmmmmm no so why dont you get your facts right on that one too... and the ONLY reason I'm doing these threads is because I need a place to let it all out... and if none of yous are gonna accept it then I got 2 words and you know what they are... first letter... F....

cyaz
Författare
Skrivet den 2006-07-11 17:21:00
bleachie
Jordan- my only advice to you is something I can't do until I'm 18: Get the hell outta there NOW. I know I've already posted, but y'all can't talk down to him like this!! His parents are against him for being gay!! They should just accept him for who he is and not for who he's seeing!! Have any of you noticed that THAT is why he's talking bad about Christians.... because his parents are Christians?

Jordan, move out and hang in there, buddy.

Sorry for the minor cussing. I'm just kinda peeved off at MY mom.
Författare
Skrivet den 2006-07-11 18:13:55
Beachie.
Ninanajna skrev:
Beachie. skrev:
I`ve read through most of his topics so I happen to know as much as needed about his situation. I don´t really see what`s the point of all this ranting that he has done over a long period of time - So that everyone can say how sorry they are? How sympathetic we all are?

And just out of curiosity, what are idiotic posts? Everyone has just given him some advice and just because you don´t like it, doesn´t mean that the post is pointless and stupid.


am I asking for your sympathy? ummmmmmmm no so why dont you get your facts right on that one too... and the ONLY reason I'm doing these threads is because I need a place to let it all out... and if none of yous are gonna accept it then I got 2 words and you know what they are... first letter... F....

cyaz


Did I show any signs of sympathy? Umm, no.

Discussion boards are for discussion, hence the name. If you post it, I`m perfectly allowed to state my opinion, without being cursed at.

Get off your high horse and just accept the help that we all are offering.
Författare
Skrivet den 2006-07-11 20:16:14
Jennifer.x
So, you hate all christians. Hate is a very strong word, careful how you use it. There are a lot of rude & creul people in the world who are perhaps christians but there are also christians who have done some wonderful things for the world. Christianity is the world's largest religion.
Doesn't sound like your parents are true christians...but that doesn't give you reason to hate every single christian in the world. You'd be hating a large part of the world probably including some people that you actually like.
Anyways, sorry to hear that you hate your parents. Thats a horrible thing to happen.
Författare
Skrivet den 2006-07-13 11:40:10
BibFortuna
xpress2myheart skrev:

dude dont freakin call me a bitch...u dont know shit bout me...i got a tuff life too arite and i aent sayin i wanna ruin ma bro or ma dads life even tho they totally fucked me over...so u get ya facts straight and dont call em a bitch


Maybe you should do that as well before making dumb posts (and learn to spell).

Ok just for fun now, what exactly is a tough life?
Författare
Skrivet den 2006-07-13 19:06:53
bleachie
BibFortuna skrev:
xpress2myheart skrev:

dude dont freakin call me a bitch...u dont know shit bout me...i got a tuff life too arite and i aent sayin i wanna ruin ma bro or ma dads life even tho they totally fucked me over...so u get ya facts straight and dont call em a bitch


Maybe you should do that as well before making dumb posts (and learn to spell).

Ok just for fun now, what exactly is a tough life?


*snickers* Nice, Bib.

I dunno.... I have lived one since the seventh grade, but it's kinda hard to type.... maybe she can put it into better words.

Oh, wait.... IT'S A TOUGH LIFE!! (I dunno, it's my best guess.)
Författare
Skrivet den 2006-07-13 19:50:32
BibFortuna
I don't really get that
Författare
Skrivet den 2006-07-16 04:46:45
bleachie
BibFortuna skrev:
I don't really get that


you asked what a tough life was, and I said a tough life was a tough life.
Författare
Skrivet den 2006-07-16 05:51:40
retroxchique
pishaww jordan.
all you need to know is that i love you.
and rissa and everyone else.
except for maybe a few on this forum.

but whatevs.

and we've all got different lives, and we all rant.
when it comes down to the point, we pretty much all have a freaking bitchy life. so suck it up and get over it.

and if you strongly dislike (hate is such a strong word) your parents, then file for emancipation when you get of age.
you know.
but either way jordan, do what's best for you.
and don't overreact over the things people say!

i hope you all know that jordan has a much harder life to face than most of you guys who are berating him. none of you guys know how it feels to have parents who don't support you in a critical time.
i'm pretty sure your parents have backed you up 110% of the time even if they didn't at first.

i'm sick of people who judge by first impressions too, because pretty much i'm sure you all don't know jordan that well. you only know him by his posts. that's not how you understand someone.

and this is a long post.
im tired.
and im pretty sure someone is going to bitch at me about my post tomorrow.

fantastic! is all i have to say. and im not being sarcastic.
Gå till sida: [« Föregående] 1, 2
Moderatorer: AteenBri, Kyla.Marie
 
 
Betatest: Forum search engine
 
Forum jump
Omröstning
Vad gillar du nya videon för Dry my soul?
Rock n' roll
Svartvit?